Gespot @ H&M Lady Gaga Like Dress




Ongeveer iedereen kent Lady Gaga,ze heeft een GEWELDIGE stem maar de meeste mensen onthouden haar door haar zeer extravagante stijl..













Ik zat nu op de H&M webshop
(slechte site voor koopverslaafde zoals ik )
En ik spotte daar een Lady Gaga Look-a-Like dress
De jurk kost 34,95 dus kwa prijs valt het allemaal nog wel mee,volgens mij is het wel het geval dat je niet te flink moet zijn voor deze jurk wil je hem dragen...
Op de H&M site word hij zo gecombineerd
Erg leuk !
Wat vinden jullie ervan..?
Is it wearable..?

0 comments:

Post a Comment

Feel free to comment!
-
Roxanne

 

INSTAGRAM Photostream

Twitter Updates

Meet me!

My photo
Roxanne | 20 | AMFI student | Girl | Dutch | Tilburg | Amsterdam | Fashion | Art | Music | Photography | Tattoos | Festivals | Concerts | Culture | Food | Lifestyle | Vintage |